Kaedah Pembayaran dan Penghantaran


Kaedah Pembayaran



Segala maklumat ini amat diperlukan untuk mempercepatkan urusan penghantaran. Maklumat anda akan dirahsiakan sepenuhnya.
Sila emel kepada firnas.rxlite@gmail.com @ raz_0116@yahoo.com
Segala kerjasama anda amat-amat kami hargai.

                Public Bank  Malaysia Berhad:
                 1.Nama Akaun: MOHD SHAHRIZAL BIN MOHD DAHAN
                    Nombor Akaun:  4565800136

                                                  @


                                                                        2. Nama Akaun : AZNIDA BT FAUZI
                                                                           Nombor Akaun : 4726274501.

         




CIMB:
1. Nama Akaun :  MOHD SHAHRIZAL BIN MOHD DAHAN
Nombor Akaun : 03130002547207








Kaedah Penghantaran

Para Pelanggan Yang Dihormati:
Sila baca dengan teliti terma dan syarat kami terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pembelian 
  • Pemerosesan produk yang anda beli hanya akan bermula setelah bukti pembayaran telah diterima oleh pihak kami.
  • Semua penghantaran akan dilakukan menggunakan khidmat POSLAJU atau SKYNET.
  • Penghantaran di dalam Malaysia akan mengambil masa 1 – 3 hari waktu bekerja.
  • Bagi pelanggan-pelanggan yang berada di luar Malaysia penghantaran biasanya mengambil masa 5-7 hari waktu bekerja(bergantung kepada destinasi anda).
  • Pesanan boleh dibuat pada bila-bila masa secara online di laman web kami (24 x 7).
  • Semua pesanan yang dibuat akan dihantar pada keesokkan harinya.
  • Penghantaran akan dibuat pada setiap hari Isnin, Selasa dan Khamis sahaja.
  • Sila semak emel dari pihak kami samada di dalam fail inbox atau fail spam selepas anda melakukan sebarang urusniaga.
  • Pembatalan tempahan hanya boleh dibuat  jika proses peenghantaran produk belum dilaksanakan.
  • Jika pembatalan dibuat dalam tempoh 24 jam, kami akan mengembalikan semua jumlah bayaran yang telah dijelaskan.
  • Semua barangan yang dibekalkan oleh kami dijamin berada dalam keadaan baik mengikut spesifikasi yang ditetapkan. Sekiranya terdapat sebarang kecacatan, sila maklumkan kepada kami melalui emel atau sms dalam tempoh 24 jam. Kami akan berusaha untuk menyelesaikanya secepat yang mungkin.
  • Penghantaran barangan anda adalah mengikut alamat yang diberikan semasa tempahan dibuat.
  • Sekiranya berlaku perubahan alamat, kos penghantaran mungkin akan berubah. Sekiranya ini berlaku, anda dikehendaki membuat bayaran perbezaan tersebut sebelum penghantaran dapat dibuat semula.
  • Kami akan memberikan Nombor Rujukan Penghantaran (Tracking Number) yang dikeluarkan oleh POSLAJU atau SKYNET untuk memudahkan anda membuat semakan dengan stesen POSLAJU atau SKYNET yang berhampiran dengan kawasan anda ataupun anda boleh menyemak sendiri di halaman web seperti yang tertera di bawah.
  • [/stextbox]
Jika produk yang anda pesan masih tidak sampai anda boleh menjejaknya dengan cara memasukkan nombor parcel anda.
Jejak Produk Anda Di sini:




No comments:

Post a Comment